Dine penge – din tid – dit valg!​

Som inkassofirma kan jeg hjælpe dig med opkrævning/inddrivelse af alle former for tilgodehavender hos de kunder der ikke betaler. Ved at holde fokus på metoder, der understøtter effektiv sagsbehandling og så kort inddrivelsestid som muligt, kan det være med til at forbedre likviditeten i væsentlig grad samtidigt med, at risikoen for tab og afskrivninger mindskes.

Jeg har et stærkt kundefokus, og tager altid udgangspunkt i kundernes ønsker, herunder også det faktum, at det tidsmæssigt kan være svært for mindre virksomheder at overskue konsekvenser og omkostninger ved at sende en sag til inkasso.

Jeg bruger min mangeårige erfaring sammenholdt med det, jeg har oplevet hos mange forskellige virksomheder/brancher, til at finde den bedst mulige løsning for dig som kunde.

Jeg gør meget ud af at hjælpe dig til, at det bliver nemmere og mere effektivt at håndtere debitorerne.​

Ofte kan få ændringer i den daglige debitorstyring i virksomhederne skabe nye og mere effektive måder at inddrive tilgodehavender på. Sammensætning af en effektfuld rykkerprocedure der overholder Inkassoloven kan være med til at sagerne kører mere smidigt og giver mere ”ro på” i virksomhedens bogholderi.​

Jeg brænder for at hjælpe dig, såvel som din virksomhed med at indkræve udestående fordringer og derved skabe en bedre likviditet.

Heidi Birkelev

Uddannet advokatsekretær/juridisk assistent

​Jeg har siden 1991 arbejdet med alle former for inddrivelse og inkasso.

Jeg kan hjælpe dig med:​

  • ​Inkasso fra A-Z
  • ​Effektiv inddrivelse af dine udestående fordringer
  • ​Fastlæggelse af bedst mulig rykkerprocedure/debitorstyring
  • ​Udarbejdelse af rykkerskrivelser, der opfylder Inkassoloven
  • ​Tjek af forældelsesfrist/levetid på dine krav
  • ​Gennemgang af dine sager for vurdering af fremgangsmåde mhb. på bedst mulig sagsbehandling
  • ​Gennemgang og genoptagelse af evt. gamle krav
  • ​Overvågning på såvel nye som på gamle krav
  • ​Anmeldelse af krav i konkurs/dødsboeller rekonstruktion/likvidation
  • ​Anmeldelse af krav til brug for tvangsauktioner
  • ​Administration af allerede indgåede afdragsordninger
  • ​Indhentelse af skylderklæring hos debitor
  • ​Forhandlinger med debitor for indgåelse af forlig
  • ​Drøftelser med debitor for indgåelse af betalingsaftale
  • ​Administration af udlejningsejendomme
  • ​Udarbejdelse af påkravsskrivelse og ophævelse vedrørende huslejekrav
  • ​Hjælp til udarbejdelse af flytteopgørelser og efterfølgende opkrævning heraf
  • ​Og meget, meget mere…..​​

Ønsker du en vurdering af dine sager, eller skal vi holde et møde og drikke en kop kaffe, så du kan få mere at vide om mig og hvad jeg kan tilbyde dig, så kontakt mig på Tlf. 69 15 81 41 eller E-mail kontakt@hbinkasso.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Heidi Birkelev

HB Inkasso – Service & Administration​

Med min mangeårige erfaring sammenholdt med det, jeg har oplevet hos mange forskellige virksomheder / brancher, går jeg altid efter at finde den bedst mulige løsning for dig som kunde. 

Dine penge -  din tid - dit valg!

Åbningstider

​Mandag - Torsdag

​8.30 - 15.30

Fredag

​8.30 - 15.00

Kontakt

HB Inkasso - Service & Administration

Nørregade 24, st. th. 6700 Esbjerg

Find vej på Google Maps

Kontakt mig direkte på: 69 15 81 41